20 % popust na VSE! KODA: CLARUS20 20 % popust na VSE! KODA: CLARUS20

Lastnik, upravljavec in skrbnik spletnih strani in spletne trgovine Optika Clarus Online je Planeta  d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki o podjetju Planeta d.o.o.

Grška ulica 13
1000 Ljubljana
Slovenija
Davčna številka: SI74697706
Matična številka: 5592267000

Ti Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Optika Clarus Online (v nadaljevanju Splošni pogoji) določajo pogoje uporabe spletnih strani na naslovu https://trgovina.clarus.si/ ter pravice in dolžnosti strank (uporabnikov) in ponudnika storitve, družbe Planeta d.o.o., v zvezi z uporabo in delovanjem teh spletnih strani. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletnih strani Optika Clarus Online potrjujete in soglašate, da ste prebrali in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje ter da vas ti Splošni pogoji pravno zavezujejo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake pogodbe med ponudnikom in stranko. Določila Splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 in naslednji) in so zavezujoča kot pogodbena določila.

Podjetje Planeta d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev. Vsaka posodobljena različica Splošnih pogojev bo objavljena na spletni strani Optika Clarus Online in bo začela veljati z dnem objave. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki veljajo v trenutku oddaje spletnega naročila. Ob vsakem naročilu je uporabnik posebej opozorjen na veljavne Splošne pogoje poslovanja, njihovo vsebino pa potrdi z oddajo naročila.

Na podlagi registracije na spletni strani lahko stranka dostopa do svojega uporabniškega profila. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup je mogoč tudi brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).

Načini plačila

V spletni trgovini Optika Clarus Online ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

·         plačilo po predračunu (bančno nakazilo)

·         s Paypal

·         s kreditno kartico (Mastercard, Visa)

·         z Apple pay

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu 

Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 0430 2000 2589 787 (odprt pri OTP banka d.d.).

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
log_in

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.

Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:
Slika, ki vsebuje besede besedilo, posnetek zaslona, pisava, oblikovanje

Vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco, morda ni pravilna.

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti (mesec/leto)
  • Verifikacijska številka (CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice

Izdaja računa

Po dostavi in plačilu naročenih artiklov stranka prejme originalni račun skupaj s paketom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov kupca, ki bodo navedeni na računu, pred oddajo naročila (kar v spletni trgovini potrdi v rubriki: podatki na računu).

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo, ki se upošteva kot sklenjena kupo-prodajna pogodba, se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Planeta d.o.o., Grška ulica 13, 1000 Ljubljana.

Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani www.trgovina.clarus.si dostopa do pregleda vseh svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@clarus.si

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00 € je dostava brezplačna oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Planeta d.o.o. V primeru nakupa pod 50,00 €, znašajo stroški dostave 2,99 €. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije.

Vsako neprevzeto naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše njegova telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, je o tem dolžan obvestiti pošiljatelja ob potrditvi nakupa oziroma pred dostavo.

Mogoč je osebni prevzem v eni od poslovalnic Optike Clarus. Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, PayPal, Apple Pay). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .

Kupec mora naročeno blago prevzeti v roku 14 dni od prejema obvestila, da je pripravljeno za osebni prevzem na prevzemnem mestu. Če blaga ne prevzame v tem roku, preide tveganje naključnega uničenja ali poškodovanja blaga nanj. Neprevzeto blago se hrani v skladišču še dodatnih 30 dni. Po tem roku se kupcu povrne kupnina, zmanjšana za morebitne stroške hrambe, škode ali druge povezane stroške. Če neprevzeto blago vključuje očala z izdelanimi očalnimi lečami po meri kupca, ki niso primerne za nadaljnjo prodajo, se povrne le strošek okvirja (če je še primeren za prodajo) in stekel, že vključenih v ceno (enožariščna/brez dioptrije, prozorna stekla, 1.5 indeks tanjšave – kakovostna stekla). Doplačila za dodatne lastnosti, kot so sončna stekla, filter modre svetlobe, fotokromatska ali dodatno tanjšana stekla (1.6 in 1.67 indeks), se ne vračajo.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na sedež podjetja Planeta d.o.o., Grška ulica 13, 1000 Ljubljana.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je v primeru vračila dolžan vrniti tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. 

Zahtevek za odstop od pogodbe najdete v rubriki vračila v spletni trgovini. Odstop od pogodbe ali kakršnekoli spremembe za korekcijska očala z izdelanimi očalnimi lečami niso možne, če je naročilo že plačano, ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1).

Kupnino za artikle, pri katerih je možen odstop od pogodbe, vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Planeta d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga na naslov za vračilo. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec ali kupec zaradi tega ne nosita nobenih dodatnih stroškov.

Vračilo  korekcijskih očal s stekli

Strankam omogočamo brezplačna vračila korekcijskih očal s stekli v poslovalnico Optike Clarus (brez dioptrije/enožariščna, s prozornimi stekli v tanjšavi 1.5 indexa) v roku 14 dni od prejema paketa, pod pogojem, da stranka vrne tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Denar vračamo za komplet očala s stekli, ki so že vključena v prvotno ceno. Vsa doplačila, ki jih stranka izvede za dodatno stanjšano steklo (1.6 in 1.67 indexa), dodatne premaze (sončna stekla, filter modre svetlobe, fotokromatska stekla) se ne vračajo. V kolikor stranka vrača korekcijska očala s stekli preko pošte (izvajalec storitev pošiljanja npr. DPD, Pošta Slovenije, GLS in podobni), je strošek pošiljanja na njeni strani po ceniku izvajalca storitev pošiljanja. Ta pravilnik o vračilu velja samo za en par očal iz vašega naročila (če kupite več kot en par, vam bomo vrnili celoten znesek za najcenejši model), ki ste ga opravili prek spleta (tj. ne v naši fizični trgovini). Stekla brez dioptrije niso uvrščene med izdelke, izdelane posebej po meri posameznika. Če vrnete očala z 0 korekcijskimi stekli, bo povrnjen celoten znesek.

Vračilo leč

Stranka lahko v roku 14 dni od prejema paketa vrne kontaktne leče, pod pogojem, da stranka vrne tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Vračilo je brezplačno v katerokoli poslovalnico Optike Clarus. V kolikor stranka vrača korekcijska očala s stekli preko pošte (izvajalec storitev pošiljanja npr. DPD, Pošta Slovenije, GLS in podobni), je strošek pošiljanja na njeni strani po ceniku izvajalca storitev pošiljanja.

Vračilo sončnih očal

Stranka lahko v roku 14 dni od prejema paketa vrne sončna očala, pod pogojem, da stranka vrne tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Vračilo je brezplačno v katerokoli poslovalnico Optike Clarus. V kolikor stranka vrača korekcijska očala s stekli preko pošte (izvajalec storitev pošiljanja npr. DPD, Pošta Slovenije, GLS in podobni), je strošek pošiljanja na njeni strani po ceniku izvajalca storitev pošiljanja.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacije o garanciji na elektronski naslov etrgovina@clarus.si.

Neskladnost blaga

Na podlagi določil ZVPot-1 je blago skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

·         ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

·         je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

·         je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

·         je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg zgoraj naštetih zahtev mora blago tudi:

·         ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

·         biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

·         biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

·         biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

o   za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

o   je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

o   javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno sprejel to odstopanje.

Če kupec oceni, da prejeto blago ni skladno s ponudbo, ima pravico zahtevati, da prodajalec neskladnost odpravi. Skladno z določbami ZVPot-1 je kupec upravičen, da zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga, ki se doseže s popravilom ali zamenjavo blaga z novim, brezhibnim blagom. To ni mogoče, če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin. Če prodajalec temu zahtevku ne ugodi v 30 dneh (rok se izjemoma lahko podaljša za 15 dodatnih dni, skladno z določbami ZVPot-1), lahko kupec zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo celotnega plačanega zneska.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Reklamacije

Če ima kupljeni izdelek garancijo ali kupec oceni, da blago ni skladno s pogodbo, lahko kupec uveljavlja reklamacijo na sončnih in korekcijskih očalih v skladu z zgornjimi določili. Kupec mora zahtevek za reklamacijo poslati na e-naslov etrgovina@clarus.si. Zahtevku mora priložiti račun ali drugo dokazilo o nakupu ter fotografije neskladnosti blaga. Ko očala pošilja v reklamacijo na naslov ponudnika mora kupec priložiti vse, kar je prejel ob naročilu (npr. etui, krpico, embalažo,…). Obrazec za reklamacije je dostopen v razdelku ˝Vračila˝.

Opozorilo pred nakupom: Dejanski odtenek očal se lahko razlikuje od prikazanega na spletni strani zaradi osvetlitve pri fotografiranju. Če so vam barvne nianse zelo pomembne, priporočamo osebni obisk v optiki. Odstopanja v odtenku barve ne štejejo kot stvarna napaka ali neskladnost izdelka. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/nesklad­nosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.

Dodatni pogoji in navodila za reklamacijo očal

-          Na spletni strani so navedene mere okvirjev za lažjo izbiro. Če naročite premajhen ali prevelik okvir, premontaža leč ni mogoča.

-          Distorzije (popačenje proti periferiji leče) se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.

-          V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu, ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.

-          Pri reklamiranju izdelka iz naslova neskladnosti blaga obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodi tudi vgradnja očalnih leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd.

-          V primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe izdelka ali izpostavljenosti izrazitim temperaturnim spremembam, vročini ali mrazu.

-          Reklamacija ne bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase, znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe, nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se reklamacija zavrne, če je v očala posegla tretja oseba kot so drugi optiki ali stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe.

-          Izdelki, ki so predmet rešene reklamacije, se stranki pošljejo na strankin naslov in jih ni mogoče prevzeti v optiki.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Optika Clarus Online so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni v spletni trgovini napačen (npr. zaradi ažuriranja cen v teku). Optika Clarus Online si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do bistvene zmote (46. člen OZ). Kot bistvena zmota se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi bistvene zmote v ceni, navedeni na spletnem mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med seboj izključujejo. 

Akcije in promocijske kode za popust

Akcija Atrea 1+1: Vsaka stranka, ki v košarico doda po dva kosa katerih koli Atrea kontaktnih leč, prejme drugega povsem brezplačno. Akcija je časovno omejena, kot je zapisano na vstopni strani. Za unovčenje akcije mora v košarici vpisati kodo za popust: ATREA.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Planeta d.o.o. spoštuje pravico svojih strank do zasebnosti in zagotavlja najvišjo stopnjo varstva osebnih podatkov. Osebni podatki potrošnikov se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov. Pri zagotavljanju storitev prek naše spletne strani dosledno upoštevamo zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov, vključno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR).

Zavezujemo se, da bodo osebni podatki, ki jih posredujete prek naše spletne strani, uporabljeni izključno za namen, za katerega so bili pridobljeni, in v skladu z izjavo o zasebnosti. Vaših osebnih podatkov ne bomo prodajali, posojali ali kako drugače posredovali tretjim osebam, razen v primerih, ki jih določa zakon.

Izjavo o zasebnosti lahko najdete ______

Omejitev odgovornosti

Ker podjetje Planeta d.o.o. stremi k zagotavljanju kakovostnih storitev redno preverja in ažurira podatke na spletni strani. Pri tem obstaja možnost pojava napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. Vse pomanjkljivosti in napake se trudimo preprečiti, v kolikor pa bi nastopile kljub naši opisani skrbnosti, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Stranke imajo možnost na spletni strani Optika Clarus Online objaviti oceno artikla v obliki javnega komentarja. Čeprav spoštujemo pravico strank do svobodnega izražanja, si pridržujemo pravico komentarje, ki so nestrpni, žaljivi ali zavajajoči, izbrisati. Javni komentarji izražajo zgolj mnenja avtorjev tega komentarja in ne odražajo prepričanj in mnenj družbe Planeta d.o.o. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje njegovo objavo v vseh elektronskih in drugih medijih časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika.

Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana uporaba kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče, morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti pri nakupu, zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

Vsebina, objavljena na spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika izključno v informativne namene. Spletna stran ne vsebuje izčrpnih informacij o vseh očesnih boleznih niti ne vključuje vseh zdravstvenih podatkov, ki bi lahko bili relevantni za očesno zdravje. Vse informacije, dostopne na spletni strani, so splošne narave in so namenjene spodbujanju komunikacije med uporabnikom in njegovim očesnim zdravnikom.

Spletna stran ne zagotavlja medicinske diagnostike za posameznike in je ni dovoljeno uporabljati kot nadomestilo za strokovno medicinsko svetovanje, diagnostiko ali zdravljenje. Uporabniki so dolžni vsa specifična zdravstvena vprašanja v zvezi s svojim zdravstvenim stanjem, diagnostiko in zdravljenjem nasloviti neposredno na svojega očesnega zdravnika. Nikakor ne smejo prezreti zdravnikovega mnenja ali odlašati z iskanjem strokovnega zdravstvenega nasveta zaradi informacij, pridobljenih na spletni strani ponudnika.

Razen v primerih, kjer so informacije o blagu podane izrecno in nedvoumno, se uporabnik za vsa druga vprašanja in pojasnila zavezuje posvetovati z ustreznim strokovnjakom s področja oftalmologije.

Pritožbe in spori

Planeta d.o.o. si kot ponudnik storitev preko spletne strani Optika Clarus Online trudi reševati težave in vprašanja kupcev tako, da se ti lahko kadarkoli obrnejo na ponudnika storitev preko e-pošte etrgovina@clarus.si. Slednji e-naslov je namenjen tudi kakršnimkoli pritožbam kupcev. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Zaradi zavedanja ekonomskega nesorazmerja med ponudnikom in kupcem si ponudnik prizadeva reševati spore izvensodno oziroma sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

Skladno z zakonskimi normativi Planeta d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Postopek nakupa in s tem sklenitve pogodbe

Naročanje preko spletne trgovine Optika Clarus Online je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Postopek nakupa je povsem enostaven, varen in je mogoč v slovenskem jeziku.

Kupec izbere izdelke iz nabora artiklov, razporejenih po kategorijah. S klikom na ikono izdelka mu je predstavljen podrobnejši opis izdelka, izdelek lahko tudi ''poskusi'' z virtualnim ogledalom. S klikom na gumb ''dodaj v košarico'' je artikel dodan v osebno košarico kupca. Kupec ima nato možnost nadaljevati z nakupovanjem po spletni trgovini (s klikom na ''nadaljuj z nakupovanjem'') ali pa ogled osebne košarice (s klikom na gumb ''pojdi v košarico'').

Če se kupec po pregledu košarice odloči za nakup vseh izbranih izdelkov, mora klikniti gumb ''nadaljuj''. V primeru, da katerega od izdelkov ne želi kupiti, ima možnost odstranitve izdelka iz košarice s klikom na križec ob izdelku. Ob kliku na gumb ''nadaljuj'' bo kupec preusmerjen na zavihek ''dostava in plačilo''.

V zavihku ''dostava in plačilo'' bo kupec pozvan, da izpolni vsa polja, potrebna za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kamor se izdelki dostavijo, kraj, poštno številko in telefonsko številko, na katero je kupec dosegljiv):

-          Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

-          Dostava: kupec lahko izbira med standardno dostavo preko Pošte Slovenije ali pa izbere prevzemno mesto (eno od poslovalnic Optike Clarus).

-          Način plačila: kupec izbere enega od načinov plačila

-          Vnos kode za popust: v za to predvideno okence kupec vpiše kodo za popust in jo uveljavi s klikom na gumb ''aktiviraj''   

Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Kupec mora pregledati posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.

Virtualno ogledalo

Ponudnik omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice s t. i. virtualnim ogledalom in merjenje razdalje med zenicama. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrana za pomerjanje. Virtualno ogledalo in stilist služita le kot pomoč pri izbiri očal in ne moreta biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od virtualnega modela. Planeta d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala ali stilista.

 

Bodite prvi, ki boste prejeli ponudbe in kode za popuste!

Prijavite se zdaj in prihranite 5 % pri naslednjem naročilu.*

Kontaktni podatki

Načini plačila

 

Partner za dostavo