10 € POPUSTA ob nakupu nad 50 € ali 35 % POPUST na Fielmann sončna očala! Koda: CLARUS10 ali POLETJE35 10 € POPUSTA ob nakupu nad 50 € ali 35 % POPUST na Fielmann sončna očala! Koda: CLARUS10 ali POLETJE35
  • Domov
  • Naročnina na kontaktne leče

Naročnina na kontaktne leče

Z naročnino na kontaktne leče na Optika Clarus Online bodo vaše leče in pripadajoča tekočina za leče samodejno naročene in dostavljene – brez zamud in brez skrbi. 

Preprosto določite količino in pogostost dostave glede na svoje potrebe, mi pa poskrbimo, da vam leč nikoli ne zmanjka. S tem ne prihranite le na času in denarju, ampak se izognete stiski, ko ugotovite, da ste skoraj brez leč.

Enostavno: vi določite termin pogostosti dostave, mi pa vam leče avtomatsko pošiljamo na dom ali v izbrano poslovalnico Optike Clarus. 

Tako enostavno je:

1. Izberite kontaktne leče in dioptrijo.
2. Kliknite “naroči se” in izberite želeno pogostost dostave.
3. Dodajte v košarico in naročite.
4. Isto naredite tudi z želeno tekočino za leče

To je vse!
Od zdaj naprej boste paket z izbranimi izdelki na izbrano pogostost prejemali na izbran naslov ali poslovalnico. 
V svojem uporabniškem profilu pa lahko kadarkoli prilagodite pogostost dostave, naslov prejema, naročilo začasno zaustavite ali pa ga prekličete.

Pogosta vprašanja

    • Za katere izdelke je na voljo naročnina?

      Naročnina velja na vse kontaktne leče, tekočine za kontaktne leče iz naše ponudbe.

    • Kateri intervali dostave so na voljo?

      Izbirate lahko med naslednjimi pogostostmi dostave: 1 mesec, 2 meseca, 3 mesece, 4 mesece, 5 mesecev, 6 mesecev in 12 mesecev.

    • Ali potrebujem uporabniški račun za naročnino?

      Da, na ta način imate vedno nadzor nad svojo naročnino. V računu lahko prilagodite pogostost dostave, posodobite naslov za dostavo ter zaustavite ali prekličete naročnino.

    • Kako lahko spremenim, začasno ustavim ali prekličem naročnino?

      Naročnino lahko spremenite v svojem računu.

    • Ali obstaja minimalno trajanje naročnine?

      Ne, naročnino lahko kadar koli prekličete.

    • Ali lahko začasno ustavite naročnino?

      Da, naročnino na kontaktne leče lahko začasno ustavite v svojem uporabniškem računu in jo pozneje znova aktivirate.

    • Kako sem vedno obveščen o svoji naročnini in naslednji dostavi?

      Vedno vas bomo obveščali o stanju vaše naročnine. Tik preden pošljemo vaše kontaktne leče ali tekočino za leče, boste prejeli e-poštno sporočilo z vsemi podrobnostmi o vaši naslednji dostavi*. Tako natančno veste, kdaj bo vaše naročilo prispelo!

      *V izjemnih primerih želeni izdelek morda ni na zalogi, ko se pripravlja naročilo naročnine. Dostava se lahko nato odloži za nekaj dni.

    • Kaj naj storim, če imam vprašanja o naročnini?

      Če imate dodatna vprašanja, nas kontaktirajte. Z veseljem vam pomagamo! 

Bodite prvi, ki boste prejeli ponudbe in kode za popuste!

Prijavite se zdaj in prihranite 5 % pri naslednjem naročilu.*

Prodajni program

Kontaktni podatki

Načini plačila

 

Partner za dostavo